Gedigitaliseerde zorgtrajecten

Een zorgtraject organiseert de opvolging en behandeling van een patiënt.

De inclusie vereist een aantal voorwaarden en gebeurt door de behandelende arts.

Om verder deel te kunnen nemen aan het gedigitaliseerde zorgtraject, moet je je als patiënt registreren via de Jessa Patiënt App.

 

Momenteel zijn volgende gedigitaliseerde zorgtrajecten actief. Klik op de link voor meer informatie over:

 

Hoe open ik de Jessa Patiënt App?

Instructies en handige tips over de Jessa Patiënt App vind je via deze link. Neem deze informatie zeker bij de hand wanneer je deze app voor het eerst gebruikt.

 

 

Klik op de link om te surfen naar het patiëntenportaal: https://mijn.jessazh.be/patient/

 

Voor patiënten die gebruik maakten van de ‘Mijn Jessa App’

  • Medische resultaten zoals de NIP-test en COVID-screening, zijn beschikbaar via de mynexyzhealth-app.
  • Er wijzigt niets voor patiënten die hun lopende zorgtraject opvolgen voor de arthroscopie van de schouder en lage rugpijn. Patiënten die het zorgpad starten vanaf 18/01/2021 kunnen via de Jessa Patiënt App hun zorgtraject doorlopen.
  • Patiënten die geïncludeerd zijn in het zorgtraject Borstkanker worden door hun contactpersoon ingelicht.

 

Contactgegevens

Heb je vragen over de lopende zorgpaden of de installatie van de Jessa Patiënt App? Neem dan contact met ons op:

 

Arthroscopie van de schouder, lage rugpijn

Peggy Jacobs – 011 33 50 35 – ...

(Niet aanwezig op woensdag)

 

Borstkanker

Sylvana Snoekx – 011 33 92 14 – ...

Instructies en handige tips over de Jessa Patiënt App vind je via deze link