Inzoomen: druk op uw toetsenbord op CtrlCommand + +
Uitzoomen: druk op uw toetsenbord op CtrlCommand + -
Gebruik knijpzoomen om eenvoudig in en uit te zoomen

Betalingsvoorwaarden

Laatste wijziging: 07 april 2022 , door Facturatiedienst

Voor vragen over je factuur kan je contact opnemen met de dienst facturering via mail of op het nummer 011 33 58 20. Je kunt er alle werkdagen van 9u tot 12u en van 13u tot 16u terecht. Bij een bezoek aan onze dienst, campus Salvator, staan wij je uiteraard ook graag persoonlijk te woord.

 

Gelieve de factuur binnen de 30 dagen na verzenddatum te betalen. Dit kan via het overschrijvingsformulier dat je bij je factuur ontvangt of via Payconiq of de POM-app.

 

Je kan ervoor kiezen om je factuur digitaal te ontvangen via de "Nexuz health"-app en binnen afzienbare tijd ook te betalen via Doccle. 

 

Alle rekeningen die onbetaald blijven na vervaldag, worden van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling, verhoogd met 10% vergoeding wegens administratieve kosten, met een minimum van 10 euro en een maximum van 750 euro en met de algemene wettelijke intrestvoet. Om geldig te zijn, dienen klachten schriftelijk, met vermelding van het factuurnummer en met redenen omkleed binnen de 8 dagen na ontvangst van de factuur aan het Jessa Ziekenhuis, facturering, te worden overgemaakt. 

Elk geschil behoort tot de uitsluitende bevoegdheid van de rechtbank van het arrondissement Hasselt en is onderworpen aan het Belgische recht.

 

Meer informatie

Voor het aanvragen van een betalingsregeling kan je terecht op de dienst debiteurenbeheer, campus Salvator, op de nummers  011 33 58 20.